It´s sick how much i think about you !..

Mycket tungt att kliva upp ur min sköna värma säng, exakt som alla andra dagar, suck..!  Men tanken som fick mig att kliva upp var "fan vad skönt,  vi går bara till 12.20"  Vi hade då först data och jag har verkligen fått idé torka, kommer verkligen inte på nå hur jag ska göra min hemsida!  Aja sen blev de matte, och på matten fick vi de bekräftat att Johan Aasa var sjuk så vi hade ingen svenska, så vi fick sluta efter matten kring 11?, fan vad skönt och fan vad glad jag blev! så jag gick en stund på stan med Sofia (min vänn i 40 min, haha)!. Sen for jag hem, åt och vilade lite innan mamsen kom och plockade upp mig för att sedan fara till banken för att fixa massa pengar. Efter de så skjutsade mamma mig till gymet där jag tränade i ca 1.5 timme! fan vad skönt de var! i löööve it!  Efter att jag tränat for jag till Tom för att han hade lovat att hjälpa mig med matten eftersom vi har prov i morgon  (han sa att han var smart) vet inte riktigt vad jag ska säga om de ;), haha fick mest ringa till Soffan för att få lite hjälp, Men sen slog de mig att jag kommer ju inte hinna göra provet i morgon eftersom jag ska på halkbanan :O !! sjukt glad. Så tvingade han att se top model sedan såg vi hide and seek innan pappsen kom och hämtade mig, Och nu ska jag gå och göra mig iordning till sängen, grymt trött och nervös inför imorgon! aja nä sovgott med er, pusspuss:)!

I want it so bad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0