50 frågor

50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- Syster.
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- låg i min säng och önskade att allt bara kunde vara över
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- låg och såg på disney channel (a) ;d
4. Vad hände dig 1993?
- Min lillebror föddes :p
6. Tre ord varför du sist spydde?
- För mycket alkohol
7. Vilken färg är din hårborste?
- Lila/svart
8. Vad köpte du sist?
- hm ... underkläder tror jag :)
9. Vad fick du senast i present?
- haha en hellokitty klubba med inbyggd fläkt + ett hjärta - av bästa Lena !
10. Vilken färg är din dörr?
- Vit
11. Var förvarar du dina pengar?
- På mitt bankomatkort :)
12. Hur var vädret igår?
- hm, jag tror de var soligt :)
13. Vart kramades du sist?
- Hemma.
14. Vad ser du fram emot?
- STOCKHOLM MED LENIS !!! :D <33
15. Vad är 15?
- eh ?
16. Vilken skostorlek har du?
- 35-36 :)
17. Vill du klippa dig?
- Jaa :p
18. Är du över 25?
- Nepp, vill inte bllir de heller :s..
19. Pratar du mycket?
- haha kanske (a) :D
20. Kollar du på O.C.?
- Nej
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- nej inte de.
22. Känner du någon som heter Steve?
- inte det.
23. Hittar du på egna ord?
- haha, de kan hända ;D  !
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- Hm, njaa jo typ !.. .
26. Vad har du för mobil?
-  någon Sony ericsson
27. Vem ringde du sist?
- Adam :)
28. Biter du på naglarna?
- Nej.
29. Har du lockigt hår?
- eh jo......
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- Ingen aning
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
- Ingen alls .
32. Hur många gånger har du svurit idag?
- typ ingen gång :p
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- haha hm bra  fråga jag vet typ inte, säger ganska många meningar ofta :p
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

- inte det
35. Ska du jobba imorgon?
- Nepp
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- Hm Tove tror jag :)
37. Vad borde du göra nu?
- plugga teori!
38. Har du något smeknamn?
- Johannis, Nilsson, Jojjo
39. Sover du mycket?
-  ja.
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
- hm jag vet typ inte :p
41. Vad ska du göra på lördag?
- Vara med Lena om jag mår bra :) <3
42. När var du ute sist?
- Utomhus? för en halvtimme sedan
43. Har du gråtit idag?
- inte det
44. Är du en glad person?
- Japp :D
45. Har du roligt nu?
- nej inte alls..
46. Vad äter du helst?
- max (a) haha ;D
47. Vem var du med sist?
- Tove :)
48. Vad heter din mamma?
- Susanne
49. Vad är hela ditt namn?
- Sara Larsson
50. Tycker du om någon just nu?
- kanske de ;).

Kommentarer
Postat av: johanna

38. Har du något smeknamn?

- Johannis, Nilsson, Jojjo



haha, du borde nog ändra ;)

2009-02-28 @ 12:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0