It´s something about him.

Dagen började med att mamma kom och hämtade upp mig och vi for till vårdcentralen. Klagade hela vägen dit att jag inte vågade göra de och att jag var rädd. Jag tycker de är så grymt obehögligt när man ska sticka in nålar i sig själv och massa usch. Mamma bara skrattade åt mig och tyckte jag var töntig. Men jag tog då iallafall blodprovet och allt gick bra fast att de kändes som att hon skulle tömma hela mig  på blod...  Efter de tyckte mamma attt jag hade varit duktig så då svängde hon förbi Holms och  köpte mig en bulla (a) . Snäll hon är. Sedan skjutsade hon mig till skolan, där jag mötte upp sofia och Ida :).  Jag och Sofia har varit grymt duktiga idag vi har gjort klart alltid, så vi slutade typ 12 :). skönt! Tog bussen hem , väl hemma har jag inte gjort ett piss, sitter och gruvar mig som inihelvete för i morgon.... är så grymt rädd och massa så jag kan typ inte andas ! Och Maja hjälpte ju till mycket då hon sa :
-Tänk om dom råkar skära av dog tungan :o?!
eh tack maja...
fyfan jag kommer helt seriöst att lida.. aja nä nu ska jag försöka att inte tänka på de. Nu ska jag sätta mig och göra klart lite läxor och senare så måste jag plugga teori, förlåt Adam att jag inte kunde vara med dig ikväll, men måste verkligen göra detta :/.. 

SNART LENA FAR VI TILL STOCKHOLM !!!  Jag längtar så grymt mycket så att jag  tänker typ börja packa nu :D!  fucking fuck vad kul vi kommer ha de :DD !! <3




Kommentarer
Postat av: Maja

åh nej nu fick jag dåligt samvete, sara..

DET KOMMER GÅ HUR BRA SOM HELST!!!

2009-02-24 @ 16:43:50
Postat av: Anonym

JA, DET KOMMER GÅ JÄTTE BRA!

Och ja, fan vad kul vi ska ha:D<33

2009-02-24 @ 17:36:37
Postat av: Erica

Det går nog bra ska du se, gumman :)

2009-02-25 @ 14:24:43
URL: http://ericaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0