Im fighting to not fall down again.

Dagen har varit lika chill som alltid , de enda vi har gjort idag var att ta kort och redigerat dom, sen fick vi sluta :)! Gick på stan med sofia en stund, köpte då ett par nya leggins innan jag tog bussen hem :). Väl hemma så slocknade jag i sängen innan pappa kom och väckte mig för att de var mat.. Sen har jag äntligen äntligen äntligen gjort klart livskunskaps läxan.  Inte för att den var svår eller jobbig. Jag har bara så jävla problem med att uttrycka mina egna känslor. Men aja den är klar och jag är nöjd!. Så nu ska jag faktiskt gå och duscha innan jag hälsar på John blund :). Börjar ju 13.00 i morgon, och är hur nöjd som helst över de ;D, däremot lider jag med Adam som börjar 07.00 och går till 16 =|...!   aja nämen helgen är då bokad och klar, fredag blir de nog att dricka, OM INTE VISSA SVIKER! haha. Nämen de ska bli kul, lördag blir de jobb sen fara till Adam direkt efter jobbet :). Söndag blire samhällsläxan som jag måste göra, gruvar mig :s  och en annan grej som jag även gruvar mig för är att jag ska operera mig nu på onsdag :o aaaah vad tiden går fort, och jag är helt rädd. Men Lena har lovat att hon ska komma och hälsa på mig, hon kanske även kommer med i tidningen , vem vet ;D haha.  Nää nu ska jag duscha ! pöss

joo en sak till var in till Thomas (aeon) och frågade om han kunde bygga ut min nya tatuering lite, och han sa att jag måste vänta tills den har läkt och att jag skulle återkomma om två veckor, han skulle även göra de gratis på mig :D glad jag blev ! :D:D !

Tack för att du finns
Tack för alla underbara skratt,
du är guld värld.
Du finns alltid där, vad de än är ! 
Jag älskar dig grymt mycket <3


Kommentarer
Postat av: Lena

åååh:') Du vet att jag älskar dig mer!!<33

2009-02-19 @ 08:19:32
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0