Dagens ...

Dagens humör: hm nja typ sviken :/...
Dagens ont:  skräp i ögat :o..
Dagens klädsel: jeans leggins, långt linne och en svart kofta
Dagens händelser: Jag ska få mina pengar av Gera!!
Dagens borde-ha-gjort: pussat på min mamma och berättat hur mkt jag älskar henne!
Dagens materiella vill ha: vitlökskroketter och kyckling!!! <3
Dagen låt: skillet - rebirthing
Dagens kommentar: " Jag är på, jag är taggad! " haha ;D
Dagens roligaste:  Våran film måste jag nog faktiskt säga ! :D
Dagens planer: CSI, få mina pengar, sussa!
Dagens favorit/er: Lena <3
Dagens mest irriterande:  
Dagens mat: pankakor !
Dagens längtan: dig...
Dagens inköp: Har faktiskt inte köpt nå idag, eller jo en klubba :)
Dagens slutsats: jag är less...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0