..

Ordet varför ekar i mitt huvud.
Varför gör du så hära?

Om du bara visste hur sviken jag blir varje gång, och hur ont de gör i mig att höra alla skrik, och hårda ord.. jag hatar de, och jag är inte ensam om de. Du borde öppna upp dina ögon och inse hur jag mår, att de är för dig jag gråter alla mina tårar dessa ensamma nätter. Hur kan du blunda för alla tårar, svikna blickar och falska leenden? Jag har sagt åt dig så många gånger varför kan du inte lyssna på mig ..?

Denna gång kommer att bli jobbigare än alla andra gångerna, jag måste vara stark fast att de inte går, jag önska att jag kunde vara så stark att jag kunde säga allt som jag har övat mig på framför spegeln. Men snart kommer jag inte orka ha kvar de inom mig, snart kommer de att brista, och då hoppas jag att du vet att du har bara dig själv att skylla på.

Försöker ändå att hålla allt inom mig för jag hatar att se dig sårad och ledsen, jag klarar inte av de!
Men någon gång måste du väll ändå inse hur mkt du håller på att förstöra, hoppas bara de inte är försent då..

Men de värsta är att dagen efter beter du dig som om ingenting hade hänt..
Jag kämpar för att stå emot tårarna, kämpar med att komma ihåg alla bra minnerna, minnerna som gör så att jag saknar den gamla dig, saknar den dära lilla pussen på kinden som fick mig att känna mig så bra.

Varför måste de vara så hära?
jag måste vara stark..



Jag vet att du ändå inte kommer att läsa de hära men skitsama var verkligen tvungen att få ut mig lite av den stora hemligheten bryr mig inte om vad ni tycker eller nå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0