It feels like im loosing my bestfriend.

haha åh skrattar än åt kvällen igår johanna! ;D ojoj.

Har haft jätte problem att sova inatt för att jag har känt på mig som att jag hade glömt bort nå så har legat och grubblat över de, och vaknat flera gånger, sen klockan 11 kom jag på de vi skulle ju ha bakat till idag, eftersom vi ska ha fikaförsäljning med fotbollen i arcus, för att vi har match! Fick panik och slog på datorn och kollade vilken tid vi skulle vara där, 13.45. kunde andas ut lite men stressade mig ändå upp och började baka.  De fick bli chokladrutor! och den är typ klar. Jag är nööjd att jag orkade och han göra den =)! så nu ska jag bara gå och sminka mig och fixa till mig lite innan pappsen kommer och hämtar mig :) För er som inte vet möter vi notviken, och jag hoppas på en vinst !.  Känner på mig att jag kommer bli svin deppig efter matchen eftersom jag verkligen vill börja spela fotboll igen.. :/

påtal om annat så känns de som att jag ska hinna med jätte mkt här inom kort.
-uppkörning + teori
-de i morgon :D:D:D:D ! ´
-operation
- Stockholm med lenis
+ massa skola.


Måste även få berätta att jag har nog världens sötaste mormor !
igår skickade hon sms till mig (dom flest vet ju att jag varit med i tidningen i fredags) så skrev hon:
- ååh vad fin du var i tidningen, fattar du hur stolt mormor är över dig!
och så berättade mamma att hon tydligen hade gått och visat alla på hennes jobb och berättat om mig.
sen skrev hon idag på msn

kristsina säger:

kan du fixa så att mormor blir lika fin som du är?
ååh hon är så gullig då blir nästan tårögd :') Jag älskar dig mormor! <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Har dim mormor msn? haha x'D

2009-02-15 @ 15:42:28
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: johannaN

haha, jag också! fyfan :)

2009-02-15 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0