I want to be in your arms tonight !

haha ja vad ska man säga om denna dag?
grymt mycket skratt och mycke händelser! haha. Hände inte så mkt på skolan var bara på eng och sen idrotten,måste bara få nämna att jag och Ida Larsson sprang 6 km, hyrtigt! Sedan så stressade jag och Lena oss på max och åt där innan pappsen kom och hämtade oss, och då blev de avfärd till Piteå (halkbanan).  Var så himla trött så somnade i bilen.När jag slog upp ögonen var vi i Piteå,jag kände hur nervositeten ökad!  Väl framme och anmälda, fick vi öva lite runt konorna! Sedan var de allvar alltså på tid! var grymt nervös och jag vet även att lena var de med, men båda klara de de galant (y) :D! sedan var de en snabb teorigenomgång innan vi skulle köra på halkbanan!! och jag tror aldrig jag varit så nervös i hela mitt liv, och jag tror aldrig jag har skratta så mkt i hela mitt liv heller! Som dom flesta redan vet så sitter man ju två och två i bilarna och jag satt då med Lena, och Lena skulle då börja köra, och ni skulle sett hennes panik, hon var så jävla nervös och helt tokig och jag kunde verkligen inte hålla mig för skratt trode jag skulle avlida! Och ni vet säkert också att man har ju typ en grej så att man hör killen (halkbarnsläraren)  Och så började han snacka i den och allt sen han bah:
- Lena du kan köra nu i 45 km/h
Lena:
- jaja okej !
jag bah
-eh lena han hör dig inte :o..
och killen igen :
- Lena du måste vrida lite till på ratten
Lena:
- hm men jaha? okejdå..
hahahahahahaha svin kul att hon verkligen trode att han hörde så satt hon och snacakde med han fast att han itne hörde någonting ! jag dog. Aja allt de gick perrans tills vi skulle byta uppgift och bana !
ehm ja vad hände då? åh jag dog av skratt, vi skulle köra i 45 km/h och så skulle vi tvärbromsa ja så då började jag då att köra sen när jag tvärbromsa så låste sig hjulen så kunde inte svänga så vi åkte raaakt in i värsta snön, de var snö ända upp till lenas ruta haha. Både jag och Lena fick panik!
lena:
VI KOMMMMER ATT DDÖÖÖÖ SARA , VI KOMMER DÖ DÖDÖD !!!!!
aja se slutade iallafall med att han fick komma med traktorn och hämta oss , hahahahaha fan vad jag skrattade! aja nämen båda klarade iallafall halkbanan, och de var grymt kul :D och jag säger bara de tack och lov att jag hade dig där Lena!  <3  yey we made it dude :D! Aja nä gud nu blev de ett sjukt långt inlägg !


Lena i paniken ! hahaha


utanför lenas fönster efter krashen haha!

Kommentarer
Postat av: Lena

HAHA! men tack för att du var där!!!<3

2009-02-05 @ 19:13:20
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0