operation..

Hemma...
igår 06.30 drog jag och mamma till sunderbynsjukhus, grymt nervös hela vägen och ännu mer nervös blev jag när vi hade kommit fram då dom sa att de var en halvtimme kvar innan jag skulle opereras !
TOVE LÄS INTE DE HÄRA VILL INTE SKRÄMMA DIG !
efter operationen då jag vaknade upp hade jag jätte svårt att andas och de värkte i kroppen och allt kände bara skit, fick massa smärtstillande!... Efter någon timme fick jag fara tillbaka til mitt rum där pappa satt och väntade på mig. Fick ett gossedjur av han:)! Efter ett tag även mamma dit. Sen fick jag ännu mer smartstillande och somnade in, fick massa mer besök senare :)!  Sov inte själv i rummet de var två andra jätte gamla tanter där. Så vid 02 någon gång kom den dära tanten och stog framför min säng :o, jag fick panik och frågade om jag skulle ringa efter hjälp, hon sa nå men hörde inte vad hon sa så ringde efter hjälp, och de hon ville var att gå på toa, haha men blev svin rädd... Aja har inte kunnat sova på hela natten för att jag har haft så förbannat ont.. Jag började till och med att gråta på morgonen för att jag hade så ont, och jag fick inge smartsillande eftersom att jag redan hade fått nog mkt.. Det var hemskt! Pappa kom på morgonen och vid 12 fick jag åka hem.. Väl hemma har jag inte orkat göra nå, sovit och sett tv.. Har ont i hela min kropp, och min tunga är så uppsvälld så att jag tror att jag ska kväva mig med den, de är också massa sår på tungan då dom har nypt med tången, har fan mer ont i tungan nu än vad jag hade när jag gjorde hål i den fyfan... har typ ingen känsel i den... har inte ätit ett piss på TVÅ DAGAR... eller en piggelin igår men annars har jag bara tömt två dropp påsar och druckit vatten.. jag kommer typ dö av svält innan detta är över, fyfan! aja nä nu ska jag gå fick ett sms att Lena ska komma på besök :)!

Jag innan operationen..

Fick även besök av dessa sötisar :) <3

Kommer mer bilder sen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ne stackare! men det kan ju bara bli bättre nuu :)

2009-02-26 @ 17:21:36
URL: http://sofiapetterson.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, vännen då! <3

2009-02-26 @ 18:22:22
URL: http://ericaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0