why are you acting like you don´t care anymore?

Idag har de varit en bra dag!
började 09.30 for till skolan och hade möte. Kommer ju vara på NSD (tidender)  och jobba nu i tre veckor, fattar ni hur underbart de är :o!  Jag, Sofia och Elli har redigerat bilder  idag, och gud vad vi har skrattat, ni får se allt på Fredag i NSD! Efter att vi hade redigerat klart fick vi sluta och då gick vi in till stan och tog oss en semla, första semlan för i år : )  Sen gick vi på stan en snabbis och därefter tog jag bussen hem. På bussen träffade jag Tove av alla människor, nästan att man hade glömt bort hur ungen såg ut, har ju typ inte sett henne på en vecka? eller kanske till och med två? har dock inte pratat med henne heller så mkt men hon verkade att må bra så, bra de :).   Nä nu ligger jag här i min säng och ska snart ta och börja plugga lite teori, de närmar sig  :o !!  och ikväll, vet ni vad som händer då?! :o JO JAG SKA TRÄNA MED MITT FOTBOLLSLAG !!!  okej vi har bara fys men ändå, känns helt ja kan tyvärr inte beskriva de ;D men är iallafall jätte glad. fast att mamma hatar de och är sur på mig för de men de var så grymt länge sen så jag är helt glad! :)

Nä nu kom mamma hem och ville prata allvar, hm vet nog vad de är om...
men aja de fixar sig !  skriver ikväll  om jag inte är allt för död ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Het bild där, bruden!

2009-02-11 @ 08:23:20
Postat av: ...

<3

2009-02-11 @ 09:46:43
Postat av: ...

<3 =(

2009-02-11 @ 09:47:26
Postat av: ANONYYM;>;>;>;>

jåh...

2009-02-11 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0