Beck!

igår:
Jobbet gick bra, förutom att de blev en sjukt pinsam situation när en tjej kom fram till mig och sa att hennes godis påse hade gått ut, dock så pratade hon engelska :O! ni som känner mig vet ju hur bra jag är på engelska (a), fick panik visste inte vad jag skulle säga eller nå så jag bah :
- eh.... wait a minute !
gick jag till pappa, och sa att de var någon som sökte han, hahaha så han fick ta hand om henne (a).
Efter jobbet då for jag direkt till Adam, där vi såg beck, haha kunde inte låta bli att inte tänka på dig då Sofia! haha. Minns inte vilken beck vi såg men den var bra, som alla anda beckfilmer! I love them all ! :D Efter filmen så tror jag faktiskt att jag somnade till i några minuter (a), haha. Nämen vi myste på, och hade de trevligt ;D.  Han skjutsade hem mig kring 03, somnade nästan dirr när jag la mig i sängen.

idag:
måste jag hinna med mkt.. måste både städa och göra två samhälls uppgifter som ska vara klart till i morgon, yes bra att jag är ute i god tid, like allways.. åh jag orkar verkligen inte, och jag måste hinna klart allt de hära till ikväll för, ikväll så ska jag och Tove se söndagsfilmen, och de får man inte banga från! haha. och jag måste veskligen få prata med henne. aja bäst att jag sätter igång då.. hejdå

Sofia gjorde även en grymt vacker bild till mig, yey mvg i bild vafan ;) Lägg även märke till att jag har ROSA klänning, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha så bra bild ;)

2009-02-22 @ 18:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0