My dream is to be with you forever

Morgonen började med att pappa ringde och väckte mig, eftersom jag har lite problem med att komma mig upp när de är skola så har han börjat ringa för att se till så att jag inte försover mig. Berättade till pappa att jag inte fått mig många timmars sömn och att jag inte mådde så bra, han ringde då och sjukanmälde mig! Somnade om och fick sedan ett samtal av Sofia
-Sara vart är du? de är skola idag.
Jag:
- Jag är sjuk.
Sofia
- Jahaaa oj fööörlåt att jag ringde och väckte dig !

haha söt hon är ;p!  aja somnade sedan om efter de och sov ända fram till klockan 2. Gick sedan ner och tog två panodil och insåg sen att jag har feber också :s.. Har grymt ont i huvudet och mår bara mer och mer illa, och är svin hungrig men kan inte äta för att på sammagång mår jag illa :/. åh kommer typ svälta ihjäl idag :/ !  Nä måste nog ändå gå ner och försöka äta !. Idag ska jag iallafall försöka orka att skriva mitt debatt inlägg klart till svenskan, men vet inte riktigt vad jag ska skriva om? hm. aja kommer väll på nå. Ska försöka gå och äta nå sen vila lite till eftersom jag måste bli frisk till i morgon ! de är ett måste. aja nä skriver nog mer ikväll, hade bra pusspuss.!
BTW grattis Oskar Johansson på din födelsedag :)

157 dagar kvar !


Kommentarer
Postat av: T

fy faaan! tror du att någon vettig människa kan läsa din blogg? att sitta och genomlida varenda hjärtslitande stavelse får mig att vilja spy! jag fattar inte hur en normal människa skulle orka/komma/kunna/klara av utan självdö av ångest av dina kolosala problem! (jag ÄR ironisk, dina problem är inte så svåra) Dina kompisar ljuger när de säger att din blogg är intressant!

2009-02-05 @ 20:28:18
Postat av: Anonym

yey coooling :D

2009-02-05 @ 22:27:01
Postat av: Anonym

haha läs den inte då? ingen har tvingart dig :D

2009-02-05 @ 22:28:05
Postat av: T

oj, det är tragiskt då man kommenterar sin egen blogg.-_-. ni som påstår sig vara hennes kompisar....kan ni på allvar tycka detta är intressant läsning!? seriöst?! Jag finner inga ord för detta...du skriver så mycket men vad skriver du egentligen(?!) ingenting! det är bara tomt dravvel!

2009-02-08 @ 22:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0