Jag älskar dig Tove Barsk <3

Tove ringer till mig :
- tja mannen!
jag:
- TJAA BRUUUSCHAN !!!
Tove:
- åh nej jag ångrar redan att jag rinde !
HAHAHA yey alltid lika snäll och gullig : D

Dagen har varit bra, på mitt tre timmars hål for jag hem till tove eftersom hon började 12, vilade sen åt vi, ovanligt ;D. Resten av dagen gick snabbt vi filmade våran film sen fick vi sluta. Jag och Lena flummade på som vanligt, åh alltid lika kul med dig göllet ;). I filmen som vi håller på att göra så ska jag leka mobboffer :o, ååh nej haha. ändå ganska kul, bättre de än vanliga lektioner :). Efter skolan så gick jag på stan, köpte lite underkläder och leggins. Sen när Tove hade slutat kom hon och Alex in till stan och vi prommade ner till sun than för att sola :). De var helt uuuuuunderbart. Jag och Tove tog sedan bussen hem. Väl hemma har jag inte gjort ett piss... AJA nä nu ska jag springa iväg till Tove, hon har damp, sedan ska vi vidare till Lerbecken och ha kul :)  nää nu  sk jag skynda mig hejdå.

Har även hittat någon som är lika envis som jag, om inte mer :o
Jag syftar på dig nu Adam ;)..

btw hoppas ni läser NSD nuuuu ;) bye


Kommentarer
Postat av: A

Vadå lika envis som dig? ;O Är jag inte alls (A)



Och där är ju bilden du vägrade visa :D



Jajuste konstigt att det står just "Larsson" här också :O undra om du ljuger nu.... ;)

2009-02-20 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0