The worst is the waiting .

Vi for ju då somsagt till Lena direkt efter skolan. Vi lagade mat, for och köpte godis, pratade roliga minnen, krig, kollade massa youtube klipp ;D. och filminspelning! haha japp ni läste rätt , vi spelade in en film! Och de var nog de roligaste och sjukaste jag gjort på väldigt väldigt länge! vi höll på i drygt 7-8 timmar med den, Åh jag önska att ni verkligen kunde se den men de är nå fel, för när vi stoppar in den på youtube försvinner ljudet :s.., någon som vet hur man gör för att få ljud på de? :s. aja tillbaka till självafilmen , den är grymt jävla bra, och man kan verkligen inte sluta le när man ser den! Nä jag ska verkligen gör allt för att ni ska få se den :p!  Tro nu inte att de är en vanlig film, deär en mer grovare film, och jag varnar känsliga tittare ! :D haha!  De kommer att komma en två, för vi blev grymt taggade och man fick värsta adrenalinkicken (stavning?)  De enda vi har att säga nu är att, Vi förstår dig nu André! hahaha ;D.

Nämen de har varit en grymt kul och underhållande kväll/natt. Inte haft så kul på väldigt länge haha! :D
Jag älskar er grymt mycket tjejer :) <33

Sen har de väll inte hänt så mkt förutom att jag varit och grattat johannas pappa som fyller år idag :). och nu sitter jag bara på mitt rum och har hur tråkigt som helst, har verkligen ingenting att göra, vet inte riktigt om jag orkar göra nå heller, aja vi ser hur hur de blir.

Här får ni en grymt jävla bra låt att njuta till !,den är såå jävla bra, lyssna på hela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0