only one more time

Somnade kring tre någon gång, vaknade 6, så ja inte mkt sömn för min del.. När jag kom till skolan ville jag bara gråta helt seriöst fyfan. Orkade verkligen inte jobba nå på datan så jag skippade de och höll Lena sällskap ist , mkt roligare :D.  Sedan så hade vi då foto resten av dagen. Vi redovisade våra bilder och pratade om nästa uppgift osv svin boooring, de bästa med hela dagen var fikat :D, som jag SJÄLVKLART inte klarade av att äta, fast försökte och ni som var där vet ju hur de gick ;p haha.  aja sen gick vi på någon jävla fotoutställning som jag dock inte var så intresserad av ville bara hem och sova!! de var de enda som fanns i mina tankar. Efter utställningen gick jag och Soffipropp på stan i typ en timme, hittade mig mina efterlängtade jeans leggins <3, och köpte även ut bio biljetterna till mig tove och hanna som ska på bio i morgon de ska bli niice : ) aja tog sedan bussen hem som jag höll på att somna i, fyfan vad trött jag var ! och nu sitter jag här i min säng och är HUNGRIG och trött som ett svin, hm pappa hade gjort lite mos som jag nu snart ska testa gå och äta, mhm gott med bara mos....... aja sen måste jag skriva klart min livskunskapsläxa som jag verkligen måste skicka in idag. sen blire upp till Tove och se OTH <3333333  och för er som vill veta så har jag typ tre timmars hål varje fucking måndag och fredag, hellre skippar jag håljävla timmarna och slutar tidigare men självklart inte, helvette vad less jag är.... men aja nä nu måste jag angagera mig, de blir en väldigt tidig kväll ikväll !!!!  vill egentligen bara sova men... tuffa tider haha. hejdå puss

Skönt att få träffa er igen sötnosar :) <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0