Sårad och besviken!

Helgen har varit bra fast att jag har jobbat rätt så mycket. Igår (lördag) kom ju Tove förbi, jag slingade hennes hår, vi såg king kong och massa annat. Idag då så har jag varit och jobbat på morgonen, sedan så stannade jag kvar på ishallen och såg då Fredrik och alla spelade match. Såg den med Johanna och en liten stund med Evelina :). Drog sedan till Tove där jag var tvungen färga om hennes hår eftersom de blev orange efter slingorna! haha. Vi såg även söndagsfilmen, och planerade inför helgen, och nu är de klart vad som händer, längtar! Nä nu ligger jag i min säng och har just duschat, känner vekligen hur trött jag är!  Ser ändå fram emot i morgon eftersom jag och mamsen ska fara och kolla på skor på mitt 3 timmars hål !. Sen efter skolan så kommer min mormor och massa människor och grattar mig eftersom jag fyller år. Fast fyller ju egentligen 18 på tisdag men då skulle tydligen mormor och massa bort så då bestämde vi att vi ska både fira måndag och tisdag, och de tackar jag inte nej till.  Nä nu ska jag bädda ner mig i min säng och sussa.


Vad är de du inte förstår?
fattar du inte hur mkt du sårar och besviker både mig och han?
Jag älskar dig de vet du, men snart vet jag inte om jag orkar nå mer, de blir fan bara värre och värre.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0