SKOOOJJJAAA ;p

hehe eh skoja !
Elgiganten hade slutsålt hela mobilen så den var slut både i butiken och på internet, så jag ska in till stan i morgon och köpa den där jag vet att den finns :). ååh jag som var helt taggad för att få den ikväll , men aja i morgon klockan 10 är den väll min förhoppningsvis då om inget annat händer ! :D.  aja nä nu ska jag städa upp mitt rum som jag än inte har lyckats med sen tv:n och sängen, för ikväll ska de fan bli en tidig kväll!!!   jo btw mamma ska köpa ett nytt databord till mig i morgon på IKEA! äntligen där med :p, haha aja nä åh vet ni vad jag blev sugen på? att bada, så de blir nog att ta mig ett långt bad innan jag somnar in =D bye bye :)


Kommentarer
Postat av: T är nya P

...människosläktet kunde inte bry sig mindre...

2009-01-29 @ 21:02:55
Postat av: Anonym

haha japp :D

2009-01-29 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0