All around us things are changing

Ja förlåt för den dåliga uppdateringen igen, men har inte haaaft tid, har inte riktigt tid just nu heller men whatever.. aja trettondagsafton då haha vad ska vi säga om den?  ja de började ju iallafall med att jag var tvungen jobba på hockeyn, men for efter första prioden hem till Jessica, där Tove, Cassy, Hanna, Josse och Malin redan var :p jag bytte om och fixade mig lite sen så satt vi vid borde pratade spelade och massa, efter ett tag började de att ramla in ganska mycket folk , trevligt trevligt :)  De blev mycket dans, spel, prat, bråk och massa annat :p  men de var hur kul som helst iallafall förutom då jag fick ett "litet damp utbrott" fyfan de var sjukt länge sen jag var så arg, kastade min mobil i väggen två gånger, och underbara tove lagade den haha lite roligt men ja. Fråga mig inte varför jag var arg för jag har inget vettigt svar till de, tror jag, eller kanske :p. aja nämen de gick över :) drog hem där kring 5 någon gång, fick skjuts av Toni, Taack tonkan ! :D aja kom hem tvättade bort sminket och de sen så slocknade jag ganska fort :p Morgonen ska vi inte änns prata om... haha!  så vi skippar de  kring 6 någon gång så tog jag och tove oss i kragen för att gå på en promenad !  vi hamnade på ica, Tove köpte en dricka sen prommade vi hem till Tove där vi låg i sängen och bara tog de lugnt ! Ringde sedan till Ingela (min låtsas mamma) och bad henne köra mig till max för var sjukt hungrig och sugen, så hon hämtade upp mig, vi for på driven, sen tillbaka till tove där jag åt upp min mat, såg verkligen hur Tove satt och drägglade brevid mig så jag bjöd på lite pommes och hamburgare haha , snäll som jag är :)! tänkte för alla gånger då jag varit lite för energisk och jobbig vissa stunder ;D haha aja nä vi gjorde inte allt för mkt låg och snacka om massa skit, såg tv och fightade som vannligt, haha. Aja drog sedan hem där kring 12 någon gång eftersom jag ska upp tidigt i morgon, har körlektion kvart över 7 på morgonen :o........!!! ja jag kommer avlida klockan är fan redan 01.40.. åh hjälp! aja nämen boorde nog sussa nu, sov gott och dröm sött :D !! pusspuss.

btw i morgon ska jag ju göra hål i tungan :D  ! pusshej.
en sak till bilder finns på pixbox, men ni som inte är vän med mig kan inte se dom, så de är lika att ni som inte är vänn med mig blire ;D.

Jag älskar dig pappa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0