i can’t stand how much i miss you..

Måndag! (08.15-17.00)
Inte alls en rolig dag, trött och risig som fan hela jävla dagen. Men seriöst de var länge sen jag var så här trött under en skoldag :s.. de var hemskt !.  Och har även blivit sjuk, eller ja är iallafall HES eller rättare sagt tappat rösten, varje gång jag öppnar munnen och ska säga nå så kommer de bara pip ljud, de är som att de är något tjockt i halsen som ja äh de går inte att förklara men de är sjukt jobbigt att prata när de knappt kommer ut nå ljud och de tar grymt mkt på energin ;s. Och skoja inte om jag blivit mobbad över min röst alla skrattar och retar mig, Tom säger att jag låter som en badanka , eh tack.. haha ! så jag tänkte att jag skulle ringa till Lena för att få lite medlidande, lite svårt när jag knappt fick nå sagt men ni skulle först höra paniken haha svin kul "VAD HÅLLER DU PÅ MED" GRÅTER DU SARA" men sen när hon insåg att jag bara var hes så skrattade hon !  Hon sa sedan att hon tyckte synd om mig MEN hon är den nya myttomanen, kolla vad hon hade skrivit i sin blogg !

"Gott folk, dagen vi aldrig trodde skulle komma har kommit....
Sara Larsson har tappat rösten!
YES!!!!
Nä, nu var jag taskig ;p Men det är sant. Hon ringde till mig och typ...pep! Hon kan seriöst inte prata.
Men jag gillar dig i alla fall, kanske bättre...haha!"

...och hon ska kalla sig vara min vän?  eh ja vi kör på de ! haha. nämen aja slutpratat om min röst! Har itne gjort mkt idag skolan gick ändå rätt bra men de gick tungt som fan på sista lektionen SAMHÄLLS...! aja nu sitter jag i min säng och IKVÄLL så ska jag sova klockan 10 så ska städa nu men vi hörs, eller ja om jag dock för tillbaka min röst ;p, haha pusspuss

Kommentarer
Postat av: L

I'm so sorry......haha<3

2009-01-19 @ 21:42:46
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0