wish there was something i could do

Som dom flesta redan vet så fylller jag ju 18 i morgon, fast eftersom några i min släkt inte kunde i morgon så beslöt vi oss att vi skulle ta alla paket och tårta idag :p. Tackade inte nej till de eftersom jag älskar att öppna paket :D! Hade inte önskat mig någonting så hade verkligen ingen aning om vad jag skulle få, men jag fick smycken, hårprodukter,godis,bäddset, en bok som jag ska försöka börja läsa, 18 rosor, en ny bil som mamma ska köpa åt mig =D, och ca: 15 000 kronor så de blir mkt på max nu Lena ;) haha näämen jag är grymt nöjd över min födelsedag :p jo för ju inte glömma att berätta att jag fick en grymt gullig tårta! De var ett kort på mig själv när jag var liten, åh de var nästan så att man inte vill skära i den ;p.  Kommer bilder sen när jag lagt in dom på datorn! :) Nä nu ska jag bädda ner mig i sängen och forsätta kolla på 5:an, jag hoppas ni ser de:o!! tycker helt synd om dom, fyfan ofta man kan se ut sådär =| !  aja nä nu sängen!

jo en sak till fick en jätte fin teckning av lena idag, kommer bild på den sen ;D!<333
i morgon blire thai thai med underbaringarn!<3 Sen blire stan och jobb ! japp jag ska jobba på min 18:årsdag, STRONGT gjort av mig! aja byebye !


Kommentarer
Postat av: D-Twizzy

hur jävla bortskämd får man vara?!

2009-01-27 @ 11:50:16
Postat av: R

ett STORT GRATTIS till dig !!!

;)

2009-01-27 @ 12:19:31
Postat av: Frida Lindberg

Grattis :).

Roligt med en bil, det behövs verkligen när man fyller 18! Vad är det för någon du ska få :)?

2009-01-27 @ 16:25:32
URL: http://freedag.blogg.se/
Postat av: P

D-Twizzy, jag kunde inte sagt det bättre själv! Visst man ska inte själv lida för att andra har det dåligt men det är jävligt skrytsamt att skriva så här. ödmjukhet är en sällsynt egenskap som du inte verkar besitta.

2009-01-27 @ 16:28:14
Postat av: IdaLarsson

GRATTIS IGEN! <3

SARAAA FYLLER 18 IDAG!

2009-01-27 @ 16:57:39
URL: http://mrslarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

15.000 plus en bil plus småsaker? fan vad jävla bortskämd, du kommer ju få de tufft i livet.

2009-01-27 @ 17:03:17
Postat av: Anonym

hahaha håller meeeee. på dig låter de som att 15 tusen spänn och en bil inte var något speciellt, hahaha fan va sorgligt

2009-01-27 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0