Sara drägglan larsson

som sagt orkade ju aldrig sova nå under natten så alex höll mig sällskap, snällt av han :D fast han dissade mig där vid 5 kvart över 5 typ, den mesen :p, själv så kämpade jag mig vidare att hålla mig vaken och ja lyckades :) for och körde, och de gick fan jävligt bra :) for hem fort som fan och la mig i sängen och sussade, vaknade sedan vid 3 tiden igen pga att jag fick ett samtal. steg upp åt en macka sedan for jag och min syrra till house of pain och gjorde mitt hål i tungan, (tack Sandra att du följde) så nu äre gjort. Kan ju meddela er att de gjorde jääävligt ont :o..  usch aja for sedan hem till min syrra och hennes kille för dom hade bjudit mig och min bror på tacos :). men självklar kunde jag ju inte äta, fast åt lite iallafall :). sedan for jag och malin och städade på inter sport (de är ett jobb inom fotbollen). Kom hem för ett tag sen så ligger i min säng och chillar. Kan ju meddela er att jag är satans jävla hungrig så jag kommer typ dö, har ju som bara ätit en macka på morgonen :s.. synd om mig.. men har jävligt ont i tungan nu med , fast bara under tungan, helvette också. aja smällar man får ta nu ska jag gå och kolla om vi har glass :)

har även en facebook för er som vill veta, de är alex som har gjort den åt mig, fast att jag inte villle, idioten själv. men kommer aldrig vara inne där så att ni vet :p en sak till han är skyldig  enmiljonkronor så vem vill med utomlands jag bjuder ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja sedär, blev ju skitsnyggt ;D

2009-01-07 @ 21:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0