Första gången jag såg dig var en sommardag!

Jag och bakning är nog ingen bra kombination. Skulle baka kärleksmums (även kallad mockarutor). Allt gick hur bra som helst stoppade in allt som skulle vara i kakan efter att jag hade stoppat in den i ugnen, står jag och plockar bort alla grejerna som jag användt när en från personalen kommer in och ser burken jag trode var kakao, och säger.
-Har du användt dig av de hära?
jag:
-eh ja?...
Hon:
-Hahaha de är oboy, men de blir nog bra ändå ska du se, gamlingarna märker nog ändå ingen skillad!

Eh jätte bra Sara!
Inte mer med att jag stoppar fel, jag glömmer även bort den så den är i ugnen alldeles för länge. Så den blir SVART på kanterna och hårda, även torra! förutom i mitten av kakan där den ändå smakar helt okej.
allt som började så bra, hur kunde de sluta så dåligt?

Nä nu ska jag faktiskt gå och ta mig en lite PW, innan träningen. Men jag förstår inte hur jag ska lyckas klara av att springa när jag knappt kan gå! Jag har så ont så jag mår typ illa, de är HEMSKT!...



Kommentarer
Postat av: sofia

trodde du att oboy var kakao?! HAHAHAHAHAHAHA du kan fan inte ha bakat nån gång tidigare sara ;) hahahahah

2009-07-23 @ 00:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0