Jag är rädd för mig själv!!!

JO måste även berätta allt jag ätit denna vecka, de är SJUKT! frågan är egentligen om ni vill veta, fyfan!

Måndags:
Lunch : Frasses + cola
Middag: ris och kyckling + cola

Tisdags:
Lunch: godis + cola
Middag: Pizza + cola

Onsdags:
Lunch: Frasses + cola
Middag: MAX <3! + oola
kvällsfika: french hot dog!

Torsdags:
Lunch:Lassange (stavning?) + cola
Middag: hemgjord hamburgare, pommes + cola
Fika: tårta osv osv!

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om de hära ? De är ju sinnessjukt :O!!!
jag är rädd för mig själv måste typ söka hjälp, någon som kan hjälpa mig och jag är seriös?! :o  Måste fan SKÄRPA MIG, från och med nu!  så jag tror jag skippar popcorna och all annan mat resten av den här månaden!

Kommentarer
Postat av: Kungen.

Välkommen till min värld (Y) ; ).

2009-07-10 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0