Jag saknar dig så att de gör ont i hela mig..

Igår efter att jag kom hem från Byske så kom Lena och hämtade upp mig. Resten vill jag typ inte beätta. Eller kan ju säga att de bärjade bra, vi hämtade upp André och våra planer var ju då att vi skulle på PDOL. Men  de slutade med att vi satt och åt på max i skellefteå! Fråga inte hur, eller varför! hahahaha!!!! Vi for iallafall till Piteå sen och plankade in, smidiga som vi var! haha ingen kommentar om de heller ;D. Kan ju säga att vi for från Luleå vid 10 och kom hem halv 5, haha (y). Nämen de var en upplevelse i sig !  hahaha :'D.  mamma höll på dö när jag berättade vad som hade hänt! haha

Aja upp tidigt idag eftersom jag hade träning, han äta en hårdbrömacka innan jag bar mig iväg på en 2 timmars lång träning. Var helt död efter träningen. Denna gång tränade jag med Lira. Grymt kul var de!

Aja nä nu ska jag hoppa in i bastun medans jag väntar på kinamaten som vi har beställt, mums! Efter de blir de bara mys kanske far och träffar dig, man vet aldrig hur denna kväll kommer att sluta, hoppas den slutar bra..

yey me like <33333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0