Jag själv hos doktorn är nog ingen bra idé..

Har varit hos doktorn själv idag för första gången i hela mitt liv! Tro de eller ej men så är de, annars har alltid mamma följt med haha (a).  Hur de gick haha kanske vi inte ska prata om, haha nämen de gick väll hyffsat !;o

Doktorn:
- Jaha vad är de för fel på dig då?
Jag:
- Jag är sjuk hela tiden, har varit de nu i flera veckor och de blir inte bättre och så fort jag blir bättre och tränar så blir jag sjuk igen. Jag har ju opererat bort halsmandlarna eftersom jag hade så problem med dom när jag hade körtelfeber. Så problemet är att jag aldrig blir frisk..
Doktorn:
- hm okej när opererade du bort halsmandlarna?
Jag:
- eh kommer inte ihåg, men de var inte så länge sen..
Doktorn:
-När hade du körtelfeber?
Jag:
- eh jag vet inte kommer inte ihåg..

Doktorn:
- Har du testat dig för pollen?
Jag:
-Eh nä tror inte de eller isånnafall när jag var jätte liten.
han kollar i sin dator och sen säger han:
-Du testade dig för de 07.
Jag
- Eh jaha...
Doktorn:
- har du... eller du kankse inte vet.. vi går vidare, sätt dig på sängen så ska jag lyssna hur du andas.

Anledningen till att mamma alltid är med är för att hon VET allt sånt. Men nu vägrar hon eftersom jag fyllt 18, så måste klara mig helt själv, men så dåligt gick de väll inte (a), haha slutade iallafall med att jag fick medicin som jag ska ta morgon och kväll så då ska vi se om de blir nå bättre , HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0