Jag ska snart långt långt långt här i från.

Rix fm festivalen var ändå helt okej. Jag och Johanna gick omkring där och de blev mycket skratt, underbart!  Måste erkänna att jag älskar Johannas pappas humor, fan så jävla skön han är helt galet !  och kristian haha ojoj vad jag och johanna skrattade han är ju också grymt skön!. Men när jag kom hem kunde jag inte hålla tillbaka allting, de är så jobbigt just nu, de är inte en dans på rosor just nu de är mer en dans på taggtråd, de svider och gör ont..

På morgonen vaknade jag vid 10 någon gång la mig ute och stekte med mamma. Grymt varmt har de varit. Annars har de inte alls hänt nå speciellt.  Har bara vela gräva ner mig och försvinna hela dagen, har inte haft någon matlust eller nå, så har inte ätit ett piss.. Jag vill ju bara att ...  äh allt blir säkert bättre när jag träffar Johanna senare. Hon har en förmåga att alltid lyckas få mig att skratta och glömma allt de dåliga. Nä har fan inte tid att sitta här och skriva måste börja fixa mig nu!
Jag ber till gud att de blir en lyckad kväll!  Förfesten kommer att vara på bergnäset, ring !

Ta mig tillbaka till allt skratt och allt underbart <3!
trästock09



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0