Nu är de nästan så att jag hellre lever i verkligheten än i mina drömmar!

Förlåt för min dålig uppdatering men har haft fullt upp, jobbat och tränat!
Kan fortfarande inte släppa allt som hände i helgen, fast de kommer jag nog aldrig att göra heller, eftersom den var så jävla sjuk! Vill så jävla mycket tillbaka! haha ni ser kan ju inte änns sluta prata om de! Nä okej har ju då som sagt tränat och jobbat. Både måndag och tisdag har varit grymt jobbiga dagar. Först upp tidigt för att jobba sen hem och på  äckligt jobbiga träningar!. och jag kan ju bara tala om för er att jag har så mycket träningsverk så att jag vill lägga en kräka!, fyfan de är inte okej!   Nä är helt jävla sluut så ska gå och ta mig en dusch sen sova för i morgon på morgonen kommer de vara en hemsk upplevelse att känna hur ont man har i kroppen! 1 dagen var hemsk hur fan kommer de kännas i morgon då? :o!!!!!!
sovgott, puss:)


Du har rätt i de du säger, allt känns mycket bättre just nu. De går åt rätt håll, och de är jag så jävla glad för!

6 dagar kvar, hm helvette...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0