Jag förstår inte vad du håller på med?..

än en dag tom med ord..
före första så går de inte att komma och skämta bort allting eller komma med din charm som kan få vem som helst att smälta, de funkar inte, inte den här gången.. Den här gången sårade du mig verkligen,  och de trode jag verkligen inte, vet inte vad jag ska säga eller göra..

Blev väckt av att Toni ringde mig 10 :o, och med i telefonen var också tommie, adam och tobbe. Anledningen till att dom ringde mig var att vi hde bstämt att fara till klubbviken med tommies båt. Men eftersom de var dåligt väder sket ju sig de... trist hade verkligen vela fara. Men de får bli en annan dag!.  Somnade iallafall om efter samtalet.  När jag vaknade så gick jag ner och hälsade på Tove och Hanna på jobbet, flitiga ungar!  nu sitter jag bara här hema och känner mig allmänt nere..
Mamma har nyss lärt mig att göra bullens pilsnekorv och hon ropa just att dom är klara, så ska väll gå och käka. Sen senare blir de att fara och kolla på en bil i piteå, håller tummarna!. ses om jag inte hinner gräva ner mig eller nå...



Förlåt, vet att de inte hjälper, önska att de gjorde de .. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0