Now im only falling apart, it´s nothing i can do..

Haha men hur fan ska jag kunna veta att de var oboy och inte kakao, Sofia Pettersson!!! ;o

kom för en liten stund hem från jobbet.
Idag har de varit en liten obehaglig dag. Jag har både sett och rört en död människa för första gången, känslan var så konstig så man kan inte förklara den. De var lite obehagligt man ville ju som att hon skulle andas, men nej de kom verken in eller ut luft. Nä kan tyvärr inte förklara känslan :/.. Men hoppas du vilar i frid nu (ska inte nämna några namn).

Jag skulle nog göra vad som helst för att veta  vad som händer efter döden, och jag tror inte jag är ensam om de heller?, dör man bara, eller föds man på nytt, eller blir man ett djur kanske, eller bara en ande som svävar i luften och skrämmer folk? Jag själv hoppas på att man föds på nytt. Jag vill inte att de ska vara över när man dör!. De här med liv och död, de är fan konstigt... Jag vill inte dö eller bli gammal!

Aja nä slut pratat om de blir  typ depprimerad!
fast har dock inget annat att skriva om, haha. Ikväll blir de att fara till Alvik och se Alvik-Lira! Ska även då passa på att  prata med min tränare. Grymt länge sen jag såg alla så jag längtar typ :). Nä ska ta en PN innan jag fixar mig och far!

Jag hade vela vara med om en > nära döden upplevelse. <.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0