Du är speciell

Ja vadfan ska jag säga om den här dagen?
Jag har inte varit så här hurtig på år och dar, så här har min dag sett ut!

- Jobbat
- Städat mitt rum hos mamma pluss mitt rum hos pappa
- Sprungit en MIL med Johanna pluss kört fys efteråt
- Just ätit och duschat
- Ska snart fara och kolla på en bil sedan efter de blir de bio med Lena.
- SEN SOVA!!!

haha har inte varit en lugn stund på hela dagen, helt sjukt! Kommer nog somna gott inatt, de kan jag nog lova er ;P!
Men ring mig den dagen då jag kommer ta mig upp ur sängen i morgon :o.. Jag tror fan jag kommer somna på bion, helt körd haha!  Den här veckan är ju träningsveckan för mig och Johanna, vi laddar ju upp för vinter 09, är de inte de som gäller i år eller har vi fattat de fel? ;D  I morgon blir de iallafall lång prommis med jojohanna, mys :)  Nä nu ska jag fara ! kanske skriver efter bion om jag inte är för död ;p!

Du, de är bara du som finns i mitt huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0