De gör inte ont så länge du bryr dig och finns där för mig

Jobbig natt men en helt underbar dag!
De bästa som finns är nog att ligga och mysa med dig!

Väntar just nu på att badet ska bli klart, grymt skönt att bara lägga sig ner i ett varmt bad och försvinna bort till sin egen lilla värld ett tag!
I morgon blir de fest, hm vet inte riktigt vad jag tycker om de och ni vet vad jag skrev förra helgen..
Men Ida och Thörnqvist har ju trots allt deras 18:års fest, och vi har planerat detta länge, kan ju inte banga?. Men efter allt som hände den dära fredagen så känns de som att jag, ja att jag kommer kunna behärska mig. Men de återstår att se. Fast har dock inte bestämt mig än om de blir nyktert eller onyktert. De sjuka är ju att jag är sugen på att dricka, och vem fan är de efter vad som hände förra helgen?, helt jävla stört!
På tal om något som är stört så har min magsäck blivit helt jävla konstig, jag åt EN bullens pilsnekorv igår på HELA dagen, och de sjuka var att jag var mätt hela dagen, kände ingen hunger eller nå :s.. och idag har jag inte ätit ett piss, eller en kaka och druckit cola och ändå är jag inte hungrig, vafan är de som händer? Men klart man börjar ju känna i huvudet att man inte ätit nå, de gör ont. Men får knappt i mig nå. Svin konstigt, vafan är de som händer? :o... Aja nä nu håller vattnet på att spola över men ni får ha de så bra och sova så gott :) Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0