I don´t wanna face this world alone.

Man blir alltid lika glad när man ser att klockan är 3 och de är dags att cykla hemmåt :). Men idag har tiden gått fort, och dan har varit helt okej. Jobbigt bara att man är så jävla trött , somnade inte förrän vid 2 någon gång igår, fast dock var de ju värt de, hade en rolig natt , hehe ;D. Nä sitter jag här i min säng och är gode trött. Jag och min bror ska laga mat TSM eftersom vi är ensamna hemma. och ja haha jag vill inte änns veta hur de kommer sluta! haha aja ikväll hade jag verkligen behövt fara och träna men jag har blivit så lat och jag är så GRYMT trött så vi får se hur de blir med de :s..  Nä ska gå ut till köket nu,  gode gud låt dettta sluta lyckligt!  

Me and my brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0