Baby this just makes no sence, how you always get me guessing

Maten blev eh.... bra om man bortser från dom överkokta mackaronerna som bara var klet och den brända korven som var sten hård, men de var bra ändå visst Pontus?  de blev att vänta tills mamma kom hem och gjorde varmkorv åt oss haha!  Annars har jag faktiskt varit ute och sprungit ikväll, grymt skönt när allt är över.  Efter den långa spring turen fick jag tankarna på plats och nu har jag bestämt mig hur jag ska göra, är less på de hära nu så ja..

Nä nu ska jag gå och duscha, ta mig en banan och sen försöka sova ska upp klockan 05, haha får väll se hur de går med de ;), håll tummarna på att jag orkar mig upp!   Sovgott och dröm sött, puss


Kommentarer
Postat av: jooooseeey

vafan ska du upp 05.00 för?? ;O

2009-07-13 @ 22:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0