Jag finner inga ord för dig längre?..

Mitt humör just nu kan jag tyvärr inte förklara de är både bra och dåligt osvosv. Fick ett oväntat telefonsamtal inatt som fick mina tankar att snurra omkring igen, hm gode less på de hära :/.. aja dagen då, direkt efter jobbet cyklade jag in till stan där jag träffade Lena, shit kändes dom att de var månader jag såg den tjejen <3. Köpte mig iallafall ett par shorts kommer kort på dom i morgon om jag inte glömmer bort ;). Cyklade sedan fortare än blixten hem, ni skulle sett fyfan vad jag cyklade. Bara för att träffa Johanna eftersom att dom var på besök på en kopp kaffe, vad gör man inte för sina vänner ;). Sen har jag väll mest bara suttit och varit allmänt social med min familj :).

...och nu ska jag gå och tvätta mig och göra mig redo att somna in i en underbar dröm! Ska upp i morgon klockan 05 , hehe!


Jag vet att jag många gånger har sagt att jag hatar dig, att du är cp, störd, idiot, att du ska dö, äcklig och alla andra dumma ord som finns att säga. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att du vet att jag älskar dig oavsett vad! Vi har gjort mycket tsm och fått oss många skratt. Men min fråga är nu, vad fan har hänt med dig? vart är den gamla gulliga glada killen. Den som alltid skrattade och som alltid var social? De är så mycket som händer just nu så jag kan inte fatta att de är sant, säg att de inte är sant, de får inte fara sant.. Jag vet inte vad jag ska tro längre. Men som sagt vad som än kommer att hända nu så kommer jag alltid att älska dig och finnas där vi din sida! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet precis hur det är, man vill bara döda killen och man tänker om och om igen att man ska skita i han, och att inte svara då han hör av sig, men sen mitt iallt då killen hör av sig igen så blir man så sjukt glad och svarar iaf, och man gör precis allt för personen, shit alltså, känner så igen mig i det du skriver, aja lycka till !

2009-07-15 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0