vi kan bara vara dom vi är.

Blev happis idag och självklart så stog ju alko på listan!  De blev stor handel, hehe. Sen for vi ju självklart på skopunkten, man kan ju inte fara dit och inte ha gått in på skopunkten :o!!! Där blev de även att köpa ett par nya skor, woho!  Jag satt och tänkte i bilen påväg hem att jag har inte varit i happaranda en gång utan att ha köpt hem ett par skor, men skor är typ de bästa som finns!. Kom hem för ett litet tag sen och har nyss ätit ska gå och vila i ca 1 h nu för att sedan fara till blåsmark och spela match, japp ni läste rätt. JAG ska spela match och jag har inte spelat match på ett år ungefär, de är helt galet ! Förstår inte riktigt hur min tränare tänker heller har tränat två träningar sen jag kommit tillbaka till Lira och ska starta. haha aja jag klagar inte, de blir nog kul och jävligt .... JOBBBIGT ! eftersom kondisen inte är på topp! aja nä nu blire ett telefonsamtal sen sängen.   Håll tummarna för mig ikväll =)  pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0