"Bara så att du vet kommer jag aldrig att glömma dig, vad som än händer"

Lördag/Söndag!
Vet inte riktigt när vi vaknade men gick och dushcade och fixade mig innan vi drog till Boden, eller lämnade dock bara av Adam i Boden sen drog jag till stugan och hälsade på mamma, bror och alla andra som var där. Jag och Pontus for ut med båten och fiskade ett tag. De var mysigt, helt vindstilla! Efter ett tag så drog jag iallafall tillbaka till Boden, men denna gång till Adam. Mötte upp han och hans kompisar inne stan, vi gick väll mest runt och pratade. Efter att klockan blivit 12 eller nå (hade ingen koll på klockan) så gick vi hem till Adam och lagade mat, eller Adam lagade mat ;). Sen såg vi en film med hans mamma, syster och hennes kompis. myyyspys. Efter de satt jag, Adam och hans mamma och bara pratade, vet inte riktigt hur länge vi pratade men klockan han bli riktigt sent innan vi bestämde oss för att krypa ner i sängen. Trots att vi kröp ner i sängen så somnade vi inte... Vi låg länge och pratade, och ja jag vet inte vad jag ska säga om de men hm ja. Allt de du sa kommer jag aldrig att glömma, och då menar jag positivt så jävla gullig han var efter allt ............. så jag finner inga ord. På morgonen hade jag svårt att kliva upp men jag var verkligen tvungen eftersom jag var tvungen fara hem för att jag hade träning, de blev ju dock inte lättare när Adam höll fast mig och sa att han aldrig skulle släppa mig :'). Hade kunnat lega kvar där föralltid!  Men kom mig hem iallafall.

Har just varit på träning nu iallafall. Jag måste skynda mig som fan för vi ska och köpa massa nyttiga saker sen till Tove och se film. skriver mer när jag kommer hem för måste berätta en jävigt sjuk grej, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni tillsammans?

2009-06-21 @ 21:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0