de är jobbigt och de måste du förstå!

Jag hatar dig!
Jag vet att du bara vill mitt bästa, men kan du inte bara ha lite medlidande och förstå att de här är de jobbigaste jag varit med om.  Jag behöver dig, de kan jag inte ljuga om. Men ser du inte att jag mår dåligt av de? ser du inte hur jag fylls med tårar varje gång vi pratar om de? Jag orkar inte , jag gör inte de. Om du bara visste hur jag känner inom mig, då hade du förstått varför jag beter mig som jag gör.. Men nu förstår du inte för då hade du inte gjort som du gjort.. Varje jävla gång de händer så sjunker jag bara längre och längre ner.. Jag vill bara få de att sluta, och de finns bara en sak jag kan göra åt de. och de är en sak som jag inte klarar av.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0