Går jag i solen och tänker på dig.

Söndag då. Vaknade av att mamma kom och väckte mig kring 11 och sa att de var 30 + i solan eller sa hon 40? haha kommer inte ihåg. TRÖTT som aldrig förr kämpar jag mig iallafall upp och går över till pappa för att lägga mig på taket och steka. Låg där några timmar innan jag bestämde mig för att trulla tillbaka till mamma. Johanna kom även "på en kopp kaffe" eller ska vi kalla de mer för en bastu? Skit samma vi pratade och satt i solen, vi båda höll nog på stekas til döds. Fick veta lite roliga saker och jag säger bara de Johanna
-Jag tycker så synd om dig, men jag kan verkligen inte sluta få ett leende på läpparna när jag tänker på alllt hahaha!!!
När johanna och alla andra drog bestämde jag mig för att gå in och ta mig en liten tupplur. De var nog de skönaste jag varit med om på länge. Men de värsta var nog när mamma kom in i mitt rum och väckte mig och sa allt de dära. De var som att jag först inte fattade, och de är som att jag fortfarande  inte har fattat de...........


Kommentarer
Postat av: JN

haha, det är fan inte roligt... helvete också! ;o

2009-06-28 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0