Håll min hand och släpp den aldrig...

FUCK  vad onödig jävla tråkig fitt dag aah fan vad arg jag har varit. Började ju med att när jag vaknade så regnade hm.. Sen så fick vi reda på att de var klockan 11, inte 10 som vi skulle samlas på porsön. Vi var på stan och tvekade på om de var värt att fara dit, ingen av mig lena och maja tyckte de men dock så for vi. och där satt vi under ett träd i regnet. Inte änns alla från klassen var där... ÅH blev så jävla arg. Sen så spelade vi kubb sen drog vi. FATTAR ni hur ovärt de var gaah!  Påvägen hem stannade jag, Sofia, Lena, Maja och Ida på Frasses och tog oss en skolavslutnings lunch. De var mys, sen drog vi till ida och var där ett tag innan jag drog hem. och nu sitter jag här och känner att mitt humör just försvann... Vet fan inte vad jag ska göra, jag önskar bara att.. äh ååh! 

aja okej ändrade ändrade ändrade planer om vad som händer ikväll, de var ju tänkt att jag skulle festa men ICKET, ist ska jag Tove, Lena och kanske maja? ;p, dra till Boden till Sofia och mysa på där , de blir kul de med, får se om man sover över där eller om man åker hem på natten har itne bestämt mig. Kanske sover där ändå hatar att sova själv.   

I morgon blir de iallafall staden sen blir de FEST! woho, skoja inte om jag är taggad :O!
nu ska jag till mormor och äta mat, hejdå!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Dr joker

kul dag? :) kan ju inte varit så illa ändå när du skriver så där glatt höhö ;P

2009-06-11 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0