I can´t be who you are .

aja söndagen då. Jag mådde bättre än vad jag trode jag skulle göra, tog på mig kläder och gick till örnäset för att hämta mina grejer från Ida. Pappa kom och hämtade mig sedan och skjutsade mig till Tove där de blev mycket prat! Vi for och åt på max, underbart! Sen drog vi och såg Alexandras dansuppvisning :). Efter den for vi hem och chillade, såg film, åt chps och tog de allmänt lugnt.

Sen senare på kvällen så var vi tvunegn att dra hem till mig för jag skulle hämta lite grejer eftersom jag skulle sussa hos Tove. Vi bestämmet då oss att ta cykel! ETT STORT MISSTAG!. allt började bra sen svängen just vid mig så tvärlåser sig bakhjulet på cykeln. De hade kunnat sluta illa, men vi klarade oss, men vi fick dock BÄRA cykeln hem till Tove sen.... haha.

På morgonen vaknar jag av att Tove får VÄRLDENS jävla ryck, ni skulle ha sett henne :O Då vare tyligen en geting i rummet, senare bara några minuter efter att getingen hade farit ut upptäcker Tove att de är en spindel i taket :o. Haha inte en så rolig start på dagen, fyfan!

Nu har jag just kommit hem ska ta mig en lång dusch sen så blire att fira pappa som fyller år, men de sjuka är att jag vet fan itne hur mkt han fyller :O..... men GRATTIS iallafall pappa :D ! <3 Ikväll blir de mat och mys med tjejerna. Nu ska jag gå och duscha. Pusss

haha grymt roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0