I knew it all the fucking time..

JAA de vill jag dr joker!!

Alltså jag vet inte riktigt vad jag ska säga om denna kväll/natt/morgon?..
okej de började bra, träningen gick bra. Efter träningen hade jag och Lena bestämt att vi skulle hänga gäng, vi skulle köpa chirre med dirre och hyra film. Jag ringer och säger att vi möts vid coop för att köpa alla sakerna. Efter ett tag så ringer jag och frågar vart fan hon håller hus, vill ni veta vart hon är? JO hon är på storheden och virrar runt, haha ojoj Lena;p. Aja nämen vi köpte iallafall våra go saker och sedan hyrde vi två filmer en skräckis och en rolig :). Skräckisen hm ja vad ska man säga, den var vidrig och jävligt jävligt konstig vi blev fett less för man fattade typ ingenting :s.. Aja drog mig hem och var hemma 02.30.

Satt mig i sängen slog på datorn och bara tog de lugnt. VAD som hände bara några minuter efter att jag slagit på min dator ska vi inte änns prata om :o!. Men kan ju säga att de slutade med blåsor,blodiga fötter, hål i sockarna, ömma ben, INGEN SÖMN alls, och less!  kom hem kring 9? la mig i sängen och somnade. Så nu har jag nyss vaknat, eller mamma kom och väckte mig, annars hade jag nog kunnat sova hur länge som helst. Nä nu ska jag gå och ta mig en lång jävla dusch!!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0