Inte ett moln så långt ögat kan nå!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera denna helg. Men aja. Fredagen vill jag inte änns prata om, så just därför hoppar jag över de och går direkt på lördag!  Jag och Johanna bestämde oss för att fara in en sväng på Boden alive. A och V åkte även dit med oss, sjuka jävlar ;p!. Väl framme gick vi bara mest omkring träffade massa fulla människor och var mest sociala, vi var grymt nöjda över att vi var nyktra , och de kändes bra!  Träffade även AE de var kul, var rätt länge sen man såg han :). aja vi trullade iallafall fram och tillbaka. Innan vi beslöt oss för att köpa mat och sen börja rulla hemmåt !  Vi fick ett erbjudande att komma på efterfest, vi var grymt sugna men vi hade tyvärr ett hinder i baksätet!
Kom hem kring 4-5 någon gång. Men kunde inte somna förrän vid 6. Fick ett rätt så roligt samtal igår, blev väldigt chockad, men grymt kul, synd bara att de ska kosta så mkt att ringa :s..

Dr joker - De spåårade för din del igår ;) haha och skoja inte om vi sktrattade åt dig, pluss vi har allt på film ;D!


Kommentarer
Postat av: Dr joker

hahahah jo du finns bara en sak jag måste säga "DON´T DRINK AND DRIVE" :D

2009-06-29 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0