It´s not my time.

eh klart man kan sova tsm med en kill kompis som man är grymt bra kompis med, varför skulle man inte kunna göra de? Vem sa att vi gjorde någonting och vem sa att vi sov i samma säng änns? shit alltså.


Haha sa ju att tandläkarn skulle klaga på smycket , hon började verkligen att kaxa!
Aja tog mig iallafall en promenad hem. Annars har jag verklige inte gjort ett piss idag. Sitter och väntar på att maten ska bli klar och efter den ska vi tydligen fara och kolla på någon bil, känner på mig att hm ja jag vet inte..Vi får se hur de går med de!
Ska iallafall vila från träning och alla ansträngning hela den här veckan och hoppas på att bli frisk!. Sen måste jag verkligen bestämma mig hur jag ska göra, jävligt jobbigt..! Nä tror maten håller på att bli färdig nu så ska dra mig.

Måste sluta med att säga:

- Lena du är sämst ;)


Kommentarer
Postat av: LENA

INTE KUL ATT DU LA UPP DEN BILDEN!!!!

och du är sämre ;)!!!

2009-06-22 @ 21:32:49
URL: http://lenajsefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0