Jag gör livet till en fest när jag rider på en häst!

UNDERBART, men jag hoppas att ni fattade att ni skulle bjuda mig dr joker och kungen ;)? (a)

Just kommti hem från träningen, den var rolig :p.  Karate Tove stämplade mig, men jag säger bara de hämnden är ljuv ! ;).
Varför hon kallas karate Tove ska vi nog inte änns ta upp, haha fyfan vilket jävla mongo hon är. Hon klagar på att jag inte är normal, men ni ska bara veta vad hon har gjort haha. Om jag hade varit Hanna så att jag åkt hem!!.

Har lite brottomt ska möta upp Lena inne i stan vi ska köpa chirre med dirre och hyra film, hur bra låter inte de? ;D
Nä nu måste jag äta sen dra mig. Ibland så är de så jävla skönt att ha bil ! :D

Energisk de är de enda ord jag har för att beskriva mig själv just nu, hehe ;D hejdå pusss !!

shit Tove hittade en bild på dig på internet , hahaha

Kommentarer
Postat av: LENA

HAHAHA! Jag tänkte just ' nu ska jag gå in och kolla om skitungen sitter och blogga istället för att GÖRA DET HON IGENTLIGEN SKULLE GÖRA' och vad ser jag när jag klickar mig in hit! JO ett nytt inlägg!

Jag ska DASKA DASKA DASKA DASKA DASKA dig!



.. ;>

2009-06-16 @ 21:14:46
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: hannnad

HAHAHAHA fan vad ful :D

2009-06-16 @ 23:00:57
Postat av: dr joker

okej då ;P sara sara vill du hitta på nått? typ bara sticka i väg från den här hålan, och bara ta dagen som den kommer? :)

2009-06-16 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0