Jag tror på spöken och andar!

okej helt seriöst, jag har ofta tänkt på att de spökar hos min pappa för jag har alltid hört massa konstiga ljud, sterion har slagits på av sig själv osv. Men då ska ni få höra vad som hände nyss.

Jag hade bestämt mig för att basta. Så jag går ner från trappen påväg till bastun, men jag hinner bara halvvägs på trappan då jag ser hur min hund sitter och stirrar rakt in mot vardagsrummet. Jag hör värsta ljudet, kan inte beskriva de tyvärr men de låter svin jävla konstigt och HÖGT, de låter flera gånger om och om igen. Jag får panik springer upp på mitt rum. Efter en stund har jag samlat mitt mod igen och går sakta ner från trappen, min hund hade dock gått och lagt sig, ljudet hade försvunnit, alla sover så de var knäpp tyst. Jag skyndar mig in på toaletten, låser!!.  Klär av mig och sätter mig i bastun, väl i bastun känner jag mig iaktagen som att någon tittar på mig, jätte obehagligt! Jag bestämmer mig för att bara ta mig en dusch. När jag nästan var klar i duschen så hör jag hur någon hoppar och springer på övervåningen :o.. Hjärtat börjar slå fortare. Men modig som jag är så tar jag mig ut från toan och upp till mitt rum. Och här sitter jag nu. Helt chockad över vad jag har varit med om :s..

Måste iallafall försöka gå och sova nu ska upp rätt tidigt och klockan är sent, ser att solen redan har börjat kika fram, så DAGS för sängen. Måste bara få säga tack Toni för ditt lugnande stöd denna natt, är enormt tacksam, fast att vissa av dina beslut var dåliga så är jag glad ändå :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0