Sms.

"Ey fartdåren! Vad ska du göra imorn som du är så nervös över? :o nu berättar du!  Annars anmäler jag dig för mord på fåglar"

haha ingen kommentar, men jag fick mig då ett gott skratt !  Nyfikna jävel ;) :D.


Aja hade iallafall jätte svårt att somna igår och när jag väl höll på somna så ringer A, hm inte så lyckat haha! :) Men till slut så somnade jag iallafall och på morgonen var jag helt död. tänkte länge om de verkligen är värt att fara till skolan när vi har data på morgonen, jag gör ju ändå aldrig någonting på data lektionerna. Så jag bestämde mig för att sjukanmäla mig. Somnade om och vaknade 10 av att TOVE ringer och frågar vad jag gör, idot vad tror du jag gör klockan 10, haha. Aja somnade iallafall om efter de och vaknade kring 1 igen. Klädde på mig for och hälsade på Hanna och Tove som jobbade "hårt" på miljögården. Att dom klarar av stressen på de där jobbet är otroligt, bra jobbat tjejer ;D haha. Hängde där ett tag och nu sitter jag här hemma. Försöker att  inte vara nervös, och de går ju "sviiin jävla bra"... haha nää nu ska jag skärpa till mig och gå och äta lite :) vi ses. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska börja spela fotboll igen ;)

2009-06-09 @ 15:00:55
Postat av: hannnad

HAHAHA :D

2009-06-09 @ 15:42:36
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0