Someday you will understand!

De var underbart skönt att sola, måste börja göra de oftare! :) Ska duscha och fixa mig lite nu sen ikväll blire att umgås. myspys :).  Fast först ska jag skynda mig över till mamma för att dom ska sälja bilen, hehe altid lika kul att se vilket offer de är som ska köpa bilen. Jag och syster får oss då alltid ett gått skratt <3!


Fan vad skönt de hade varit att flytta långt bort från den här jävla skit staden. De enda den här staden består av är skitsnack och rykten. Fyfan hur ids folk?

Kommentarer
Postat av: T

Ibland kanske man ska tänka efter vad det är som startar alla så kallade rykten..

2009-06-10 @ 20:03:10
Postat av: Anonym

precis

2009-06-11 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0