spöken eller?

AKTA ER DE SPÖKAR HEMMA HOS TOVE

Jo glömde ju berätta att igår när jag skulle gå på toa just innan vi skulle gå och lägga oss så ska jag just stänga dörren till toaletten när jag hör någon säga Sara. Jag antar att de är Tove som håller på att ska skrämma mig så jag stänger toadörren. De är knäpptyst. Alla i Toves familj sover. Så jag säger högt
-Tove ge dig, om du skrämmer mig tänker jag aldrig mer prata med dig !
får inget svar går ut från toan och SPRINGER in i Toves rum och frågar vafan hon håller på med, hon sitter där som ett frågetecken och fattar ingenting om vad jag snackar om. Jag berättar allting och vi får panik för att dörren inte var låst och vi var tvungen gå och låsa den. Tove tog kniven och jag tog en skruvmejsel. Men jag säger bara de jag och Tove hade fan redan hunnit döda varandra innan en mördare hade kommit. Vi började bråka om vem som skulle gå först. Tove började magpumpa mig medans jag fortfarande sprang. Ni skulle ha sett hur de såg ut. När jag tänker tillbaka så kan man bara skratta! Men dörren var iallafall låst. Men den stora frågan är ju fortfarande  Vem fan vare som sa någonting?... lite små läskigt!

Kommentarer
Postat av: erica

ny blogg igen! :) haha

2009-06-05 @ 17:03:25
URL: http://ericasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0