Tankarna snurrar som en storm i mitt huvud

Okej nu ska jag sluta vara så hemlighetsfull, dom flesta vet väll redan om de och  några har listat ut de.  Idag har jag varit och träna fotboll dock inte med lira utan med G-stad. De är därför jag har varit så nervös. Men har insett nu efter träningen att de inte fanns någonting att vara nervös över. Men töntig som jag är ska jag alltid hetsa upp mig själv. Hm kan tyvärr inte berätta hur de gick för jag vet inte själv. ovant som fan var de iallafall och annurlunda. Patrik (tränaren för G-stad) ringde mig nyss. Han antog tydligen att jag skulle komma på torsdag och träna igen, haha. Men han sa att jag dock inte fick träna om jag blev ännu sjukare.  Om ni undrar om jag har bytt lag nu, så kan jag tyvärr inte svara på den frågan eftersom jag inte själv vet hur jag ska göra? Ska jag spela med G-stad? eller ska jag forsätta med Lira? eller ska jag helt enkelt lägga ner? min tid med fotbollen kanske är över?  Jag har ingen aning , och de är jobbigt som fan,  :/..  Nä nu ska jag gå och duscha sen så ska jag och tove ta oss en promenad till ICA. Vi ses puss

Jag kanske ändå ska forsätta med lira?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0