tråkiga frågor :s

STORA PINSAMHETSTESTEN 2009!
om du inte svarar är du en tönt, så vad väntar du på!?!?

har du pojkvän/flickvän? Nej inte de.
har du pussat någon 2009? ja :)
har du kramat någon 2009? ja :)
har du hatat någon 2009? hm nja hata är ett starkt ord men ogillat/ogillar någon VÄLDIGT mycket.
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009? japp!
har du varit kär 2009? hm nja kolla nästa fråga
är du kär nu? hm nja nä men gillar någon mycket!
i vem? De hade ni allt vela veta va? ;p
kan du vissla? jofan :D
äger du en dildo? haha nää behöver ingen ;D
äger du en mascara? Jodå :)
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? hm.. tror inte de fast vet inte, kan faktiskt hända :p
är du en fjortis? nej
är du emo? nej haha men ibland kan jag vara lite emo deppig, men de är väll alla någon gång (a) ;D
gillar du vältränade killar? Jag  gillar den jag gillar och han är vältränad,  eller han har iallafall snygg mage ;)
gillar du tjocka/överviktiga killar? Inge fel på dom inte
gillar du killar som pluggar? Alltså de spelar som inte så stor roll om dom pluggar eller inte, de är inte de som avgör om jag gillar personen.
har du över 10 bhar på dig just nu? eh på mig? haha nädu de räcker med en ;p
har du nångång tyckt om någon i din ålder? Jo :P
kan du leka apa? Jodå inte alls svårt !
är du brunett? japp, men man vet aldrig i morgon kan jag vara blond ;p
är du blond?
har du haft svart hår? hm jaa typ :o
kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? haha tyvärr för ovig (A)
vad har du på dig för underkläder? röda :D;)
vem fick du sms av senast? Martin
vem skickade du sms till senast? Adam
vem ringde dig senast? Tove
vem pussade du senast? Adam!
vem kramade du senast? Adam
vad drack du senast? COLA <3
är du allergisk mot någoting? Nä typ inte :p
vad? nothing!
är du sexmonster? klart som fan att jag är!!! ;D
räcker det med pinsamma frågor för dig nu? haha eh vad vare som var pinsamt med dessa frågor?.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0